16 augusti 2009

PMS?

Igår var de klassfest och temat var såklart pms, alltså en utklädnad på nått som börjar på p, m eller s:P

Jag var en Sagofe:) De var skit kul att få klä ut sig igen, senast jag var på en maskerad tror jag var upp till 10 år sen då jag var häxa:P (ps. vingarna är från Lindex;))

Vi hade grymt kul och 90-tals hitsen pumpade från högtalarna konstant, NICE!

Här kommer de komma bilder sen igår men just nu vill inte min dator vara med.....men snart:D

I övrigt så har denna vecka snart tagit slut och de känns jäkligt bra att vara här och jag längtar skolan imorgon då jag får fortsätta göra de jag älskar. Jag har även slut på kartonger i mitt hem och är lycklig för de, nu är de så gott som klart och min lya är otroligt mysig och jag känner mig verkligen hemma:) Jag är dessutom överlycklig att ANNA kommer till helgen!! Jag är så glad!!!!! Och helgen efter de så kommer Broder Alex hit!!!! Whiii!!!!! De ända som jag blir olycklig av nu är de att Marcus åker hem om en vecka ungefär:( tur att broder kommer hit och muntrar upp mig då:D Annars så har jag en bra magkänsla att vara här.

ps, på tisdag är de micteknik och jag tror jag har valt att sjunga "Håll om mig", de är nästan så jag måste köra vår dans till;)

Jag ser verkligen fram emot att utvecklas och kämpa de här året och jag hoppas att allt slit kommer att ge resultat i slutändan :D

Roger över roger ut!

5 kommentarer:

Hanna Persson sa...

hahaha, gud vad roligt med håll om mig, jag önskar jag var där ;)

Anna sa...

Vad söt du var som fe. Vilken tur du kunde använda studentklänningen ;P

Jag längtar!!! Men snart kommer jag ner! Puss och kram

Kicki sa...

Åh, jag blir alldeles sugen på att börja skola jag med!! Blir så himla glad å höra att du trivs också :)

Har du ätit nå popcorn än då i nya skålarna? ;)

kramaaar

Unknown sa...

hejsan therese,sitter vid köksbordet & nördar samt läser din blogg.kul att allt funkar bra.Din lillasyster tycker att farsgubben är rena hightec nörden,instämmer faktiskt.kramar från pappsen vi hörs senare

Linn sa...

Ååhhh Therese, vad underbart det låter! Alla dina förhoppningar verkar infrias =) Saknar dig på jobbet dock..

Kramkram och kämpa på!