22 augusti 2009

Två veckor gjorda

Nu har de gått två veckor i skolan och igår var de självklart dags för andra festen, som var tema barnkalas:P Mycket härliga kostymer och återigen ett 90-tals tema på musiken:D Idag var jag iväg några timmar till skolan för att dansa lite balett och lite gott och blandad. Men nu är de dags att vila, träningsvärken är kolossal i magen och höfterna. Efter baletten i tisdags så sa jag lite kaxigt att jag får nästan aldrig träningsvärk i vaderna, men onsdags morgon så kändes de som två ömma stockar när jag klev ur sängen:P hahaha fick skylla mig själv där!

Denna vecka har varit full av upplevelser, tar in lärdom konstant, baletten, micteknik, sånglektion, dans, fyspass, drama....ALLT! Så jäkla kul! Vi har även hunnit målat varsin mugg och haft lite tävlingar.
Vår lagramsa gick så här:
Oh, de är varmt här in
De måste va lag D som ska vinn
Vilket lag? D
Vilket lag? D
D
Oha oha hot hot hot:P

hahahahah så var den, härligt töntig:D med en melodi från bring it on.

Iaf så har veckan varit intensiv men underbar, jag hade en stund i tisdags där jag kände att jag sög! Men sen kom jag hem till Marcus, och då försäkrade han mig om att antingen kunde man ligga och känna sig bajs eller så kunde man kämpa, så jag tog en dusch och fortsatte:D Dagen efter fick jag även otroligt bra råd från Zarah som verkligen hjälpte mig komma över de hela. Men så är de ju, ett citat från Marcus är "De är lätt att kämpa när de går bra men de är när de tar emot som man måste visa vargtänderna" Så jäkla bra!:D

Jag måste även få berätta att vi gör en sån jäkla rolig dans som vår lärare Jonna har koreograferat till låten "fuck you", Vi ger fingret till publiken, så jäkla skön dans(inte bara för fingret:P)

Nu håller jag på att baka bröd, jaga blomflugor som jag har ett personligt vedetta med och dessutom en geting som har lyckat tagit sig in. Så är de i skåneland:P

IMORGON KOMMER ANNA!!!! Längtar!! Ska bli så härligt att visa henne allt!!!:D

Pöss

2 kommentarer:

Anna sa...

Haha men jag tog dig allt på sängen en dag tidigare ;P Så nu sitter jag i din lägenhet och bloggar. Tjing tjing!

Anonym sa...

Ja, jag är ju bra grym! :P Haha..
Hoppas allt är toppen.. :)
/ZarahL