2 februari 2012

Vila är för mesar;)

Tanken var att ta det lugnt idag på skolan då vi bara hade dans hela dagen...MEN.. det gick jävligt dåligt! Det var fullt ös medvetslös :P Men jag mår ändå rätt okej nu så här efteråt. Lite utmattad kanske men jag tror förkylningen är på väg bort. Nu är det bara en fredag kvar så är det helg igen! Vart tog denna vecka vägen? Dessutom har vi lov om ungefär en vecka. Då är tanken att bara slappa här i Götet och göra sånna saker som jag aldrig hinner annars, som ta en fika eller lunch på stan eller checka in några museum eller trevliga platser i staden. Kan bli ganska skönt ändå tror jag. Det ända jag är rädd för är att jag kanske klättrar på väggarna av rastlöshet. Jag vet! Vila är bra och man bör uppskatta det men jag kan bli tokig om det blir för mycket vila. Men jag har en känsla av att det inte kommer att bli så att jag vilar för mycket...

Iaf så är det teater för hela slanten i helgen, dubbla pass imorgon till kvällen och på söndag. Vi har olika scener som ska redovisas för skolan på onsdag. Det ska bli riktigt kul faktiskt! Vi har jobbat ett tag med detta och det känns relativt tryggt. Jag spelar en miserabel tjej i en pjäs som heter "K+M+R+L".  =)
Men det ska även bli tid över till att kolla in syrrans nya lya och äta semla som jag har lovat syster-!yster;)

God natt fina människor!

Inga kommentarer: