9 februari 2012

Kvällsledig!

Idag tog jag mig en liten ledig kväll, istället för att gå på tåspetsen som jag så gott som hade lovat mig själv att göra så åkte jag hem och tog mig en lång dusch och sjöng igenom körlåtarna inför morgondagen. Jag måste få erkänna att det var rätt skönt att vara hemma vid sextiden. Hela denna vecka har det blivit sena kvällar på skolan, tagit en hel del kvällkurser, burlesque, hiphop, stepp, modernt och jazz. Det har varit skönt att vara så effektiv på kvällstid men idag kände jag mig lite mör efter denna genomkörare i veckan så jag försöker övertala mig själv att jag var värd en ledig kväll. Så...imorgon är det fredag, då ska vi börjar dagen men jazz för the one and only Ran Hamilton, sen blir det kör och till sist teater. Sen så är det LOV! En vecka av lite vardag. Tanken är att att träna en hel del på gymmet och på skolan och ta kvällskurserna. MEN jag ska även bara vila i soffan och vara ute i dagsljus och se om jag kanske brinner upp bara för att min kropp inte längre är van att få solens strålar på sig. Jag tror det kan bli en skön vecka även om jag egentligen skulle behöva hålla igång.

Mariah- Jag diggar helt och hållet ditt tips med avokado på hårdbröd med citronpeppar! Det var skitgott!!!=D



1 kommentar:

Mariah sa...

Kul att du testade det, jag e helt beroende att äta dem så! :D massa kärlek <3