26 april 2010

Okej nu börjar de sjunka in....

Efter att ha pratat med min underbara sånglärare Malin så mår jag bättre. Hon sa att jag är ju inne på skolan redan! Och att de är en hårfinlinje mellan nr 27 ( de är 30 som kom in) och jag som är på 5e reserv så de kändes mycket bättre. Nu känner jag att jag kan vara lycklig iaf! Även om man inte kan dra en lättad suck men jag är jäkligt driven fortfarande och de tror jag hjälper mig till Balettakademins audition. Men hur som helst så kommer jag gå på en musikalyrkesutbildning i höst. WOW!!!!!!!!!!!!!!!!! Tänk att om 3 år är jag utbildad musikalartist! Jag känner att jag kan tillåta mig den tanken för de är så jäkla stor del av reserverna som kommer in varje år! Och vem bryr sig om reserv eller inte när man väl går där?

Så nu ska jag fira, nu är de okej att gratta mig för jag är stolt, det kommer bara ta 1,5 månader till tills jag får veta med all säkerhet. =)

Vet någon om nå lägenhet i götet?=P

Inga kommentarer: