27 april 2010

En tisdag

Jag har så mycket tid att uppdatera just nu, känns nästan sorgligt:P hahah nej då. Blev förkyld, gick hem, såg dansfimer:D Det är min dag, men imorgon ska jag vara frisk för då kommer två underbara gästlärare och har step, dans och sång med oss och även om jag inte är okej så ska jag vara med!! Jens är en grym dansare och koreograf så de missar man helt enkelt inte!

I övrigt med min framtid så går det upp och ner, vill inte ta ut en seger i förskott för att sedan bli djupt besviken men man måste vara optimistisk och i det här fallet bör jag vara jävligt optimistisk:D Nog tjatat, eller............. de lär nog komma upp igen, de är ju mitt liv:D

Kom på att jag inte lagt ut några bilder sen vår musikal, jag ska fixa det, kanske redan imorgon eller på torsdag då jag kanske är hemma och är sjuk eftersom jag kommer köra fullt ut imorgon:D

Längtar lite till sommaren just nu när jag får veta hur min framtid kommer se ut och ändå vill jag stanna nuet och inte sluta skolan här nere i skåne, tanken på att flytta känns hemsk:( Men men tar det då=)

Kramar på er!!!!!

1 kommentar:

ZL sa...

Hej söt. :)
Hoppas att du kan ta det lugnt nu idag! :)
Jag har börjat städa. Duktig. :P
Eller jag har städat i 2½ TIMME.
Nu tar jag paus.
:)
KRAMAR