15 april 2010

Auditions.........

Fejkaudition imorgon. en träningsomgång:D Lite mer feedback från lärarna och sedan är jag kanske redo att ge mig ut till min längtande och fruktande audtion nästa vecka:D Jag känner mig faktiskt riktigt laddad, har bra material och känner att jag har hunnit arbeta med de så allt känns jäkligt kul och spännande. Men nej, slappna av de gör man inte. Imorse vaknade jag med mina glasögon på mig, som jag måste ha tagit på mig i sömnen för jag tyckte att de var dags att gå upp:P Hahahah. Men efter denna audition så kommer jag nog kunna varva ner lite.

Det har iaf löst sig med lägenhet i sommar, får hyra en kompis kompis lägenhet och jag är lättad att de löste sig så bra, tackar!!!!:D

Nu är de dusch och läggdags!

PÖÖÖS

2 kommentarer:

Anna sa...

Vad skönt att det löste sig i sommar gumman! Lycka till nu på auditionserna. Slå dom med häpnad ;D
Puss och kram

Mariah sa...

åh,lycka till fina du på auditionerna! jag tror på dig vännen! du är bäst! massa kärlek! saknar dig!