25 april 2010

Lyckad eller misslyckad?

Gick vidare till sista dagen på Performing art school, de var idag. Fick sms ikväll på tåget hem, jag kom in som 5e reserv. Förra året kom personen som var 17e reserv in hörde jag. Så frågan är: är jag lyckad eller misslyckad? Ingen aning, känner mig misslyckad. Är så förbannat trött efter att varit på helspänd i 4 dagar och så föll man på mållinjen. Visst jag borde vara glad för chansen är stor, men jag får inte veta fören juni. Jag får inte fira, inget JAAAAAAAAAAAAAAA! I did it! utan "jag dög inte riktigt till men om någon hoppar av så får jag snällt den personens plats". Det som suger mest är ju att vi var 25 från klassen idag som hade gått vidare och typ hälften har kommit in och hälften som reserv, typ. Och imorgon är de skola, alla ska träffas. FY FAN! ÅNGEST! Nått som också suger är ju såklart att vissa som kommit in vet inte ens om de är de här dom vill göra, känns som att någon pissar en i ansiktet för mig som verkligen vill!

Så frågan kvarstår.....

Jag vet iaf att jag tänker gå igenom detta och sen tänker jag rocka fett på audition på Balettakademin och hoppas att de har mer vett är PAS. (men just nu känns de jävligt tungt!)
Jag tyckte iaf själv att mina auditiondagar har gått bra men inte klockrena, så om jag tar med mig denna erfaranhet till Balettakademin så kanske de ser nått mer i mig än vad dessa gjorde. Reserv...medelmåtta?

Sammanfattning: BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Inga kommentarer: