11 februari 2009

la la la la la

Foton: Hanna Persson

De kliar på min haka och hals så jag håller på att bli galen! De beror på penicillinen jag äter mot halsfluss. De är inte nog med att man har halsfluss man måste känna av tabletterna också. I natt har jag legat i frossa (även de en bieffekt) Så ingen dans blev de idag heller. Känns att jag har en hel del att träna och så vägrar kroppen att vara med! FRUSTRERANDE! Känns inge bra att sjunga heller eftersom halsflussen har påverkat stämbanden.....så vad ska jag göra istället då? Försöker engagera mig åt att hitta en bra monolog till mina auditions och öva på känsla och rollanalysering till mina sångnr. Jag vet de är mycket audition snack för min del just nu, men mindre än tre månader så gäller de, inte konstigt att man har svårt att släppa tanken. Vill ju så jäkla mycket! Iaf så är det onsdag och jag hoppas detta har gått över tills på fredag för då är de den veckliga sånglektionen och sen är de dags att bege sig hemåt igen, men de känns som en bortkastat vecka, men vem vet kanske en väldigt betydelsefull vecka sen efteråt, who knows.

Hur som haver, nu i helgen som var, var helt underbar! Träffade Zarah, åkte ut med pappa till stugan, gick ut och åt med mamma och små syskonen och fick spendera mycket tid min Marcus. En underbar helg. Jag och Marcus trotsade även "snöstormen" i söndags och körde ut till birsta för att egentligen inte kolla på nått speciellt. Älskar sådana helger!

Nu är det dags att inte försöka klia sönder mitt ansikte och sätt mig i studion för att spela in en bakgrund till simply the best. Kan ju vara bra att peppa sig med iaf:P
Och jag, de är min koncentrationstunga som skulle sticka ut på den översta bilden men Hanna redigerade den så nu gapar jag bara, hahaha.

Puss

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej gumman!
Ville bara säga att jag är hemma v. 8. SÅ, om du kommer hem nått så kan vi leka lite:)
Kram!

Hanna Persson sa...

hahaha, i efterhand fattar jag inte riktigt själv vad jag tänkte.