15 november 2008

På väg!!!!

Nu är jag på väg till Götet, sitter på det gungande tåget mätt av en nudlar dränkt med fett, men men hungrig är jag ju inte.

Denna vecka har gått åt till att repa inför showen och träna inför audition men dygnets 24 timmar räcker inte riktigt till. Vi har haft en intensiv vecka och humöret har pendlat lite för oss alla och ibland önskar man bara att man kunde åka därifrån ett tag men längtan kom snabbt tillbaka efter ett besök på krogen i Sundsvall. Jag och syrran var där och det var jätte mysigt att umgås men de är svårt att ignorera alla idioter i skal av människor. Jag vet att jag har tjatat om detta förut, jag tror jag måste sluta gå ut, de är ju helt värdelöst! Jag såg ungefär 6 person som faktiskt hade roligt, resten letade enbart efter nån att ligga med för kvällen. KUL LIV! Vet ni inte vad ni vill göra med era liv, att ta pappas pengar och spendera dom på sprit kallar iaf inte jag för livskvalité. Så är mina val bättre? Det är en fråga om vem som känner sig som får mest utav sitt liv, och det får jag nästan 24 timmar om dygnet. Men de är som jag skrev ovan, de känns som skal till människor, de strävar alla efter att vara den samma människan att ingen av dem vet vem de är. Men är de inte så att det mest attraktiva i en person är en som vet vem han/hon är och är trygga i sig själva. Varför strävar ni inte efter de? Jag blir så besviken!

Åter till restankar. Det är alltid mysigt att resa själv, man slappnar och har så mycket tid att bara umgås med sig själv. Nervositeten inför audition har inte börjat kicka in än men jag är ganska förberedd så den kommer nog inte fören sista minuten. Nu ska jag ta mig en tur upp från tågstolen och sen är vi nog framme snart:D

Ps, Loa Falkman gick förbi mig på perrongen i Stockholm, tror han är på samma tåg. Tror ni att han också ska auditia??;)
Ds

KRAMAR!!!

Inga kommentarer: