29 september 2011

En gång till då!!

Förbannat också!! Så gick axeln ur led för 5e eller 6e gången. Jag börjar bli van men ändå, man blir jävligt less, den har ju hållit sig på plats i 1 år nu sen sist och jag har för första gången känt att jag kan börja ta ut svängarna mer med axeln på dansen, att jag har vågat gör mer saker och så händer detta på akrobatiken i en styrkeövning!! Ja ja man får försöka att inte låta det trycka ner en. Tänk positivt, jag kommer ju behöva leva med detta. Men jag var ju så på g i dansen just nu, kände mig pigg och frisk och hittade så mycket nytt i mig själv. Men jag får fokusera på något annat nu i en månad tills axeln och lite starkare igen. Jag dansar nu med en arm och jag måste få säga att jag ser jävulsk rolig ut emellanåt men samtidigt är det en bra övning för man måste ha så mycket mer kontroll över center när armarna försvinner.

Positivt tänkande!!<3

Inga kommentarer: