20 september 2011

Eftersom...

...jag gick och blev sjuk så blev jag hemma idag. Efter ha somnat när jag skulle läsa om Stanislavskij och sett klart på all Bones jag hade så visste jag inte vad jag skulle hitta på så bloggen blev nästa projekt. Och så här blev det just nu=) Lite variation. Om några timmar kommer äntligen min älskling ner och jag har längtat så jä**a mycket så det är f*n dags;)

Nu är allt klart här hemma, har hängt upp dom sista tavlorna nu i helgen. Skulle vara mysigt att anordna en liten middag här hemma just nu, men får se om det finns någon ork till det. Ska gå och bli frisk först.

Det är fullt ös på skolan som vanligt, önskar jag kunde bli frisk bara. Idag innan jag gick hem så körde vi en övning på teatern som heter "Privat moment" som går ut på att man ska vara sig själv på scen och göra tre aktioner som man gör i sin vardag, detta ska då utspelas i sitt hem. Blev väldigt intressant faktiskt!

Nu är det dags att vila lite till=)

Inga kommentarer: