9 september 2011

11 dagar kvar....


Börjar med att bjuda på lite bilder sen min och Marcus tripp till Borås Djurpark, men eftersom Marcus inte vill vara med på nätet så får ni nöja er med bilder på mig och djuren:P Det regnade hela tiden men jag har nog inte skrattat så mycket på länge<3


























Det har nu gått tre veckor i skolan och äntligen börjar jag bli lite piggare. Det är långa dagar och mycket att göra men jag kommer nästan alltid hem med en nöjd känsla att jag har utmanat mig själv och övervunnit ännu ett inre hinder eller att jag har kämpat hårt och mina muskler uttömda.
Imorgon är det Ullared som gäller och jag ska försöka att hålla mig till min budgeten men jag funderar på hur det ska gå:P

Kan även informera att jag har fått ett extrajobb. Jag kommer nu börja sälja herrkläder på Dressmann=) Ser fram emot det, ska bli kul att göra något nytt och utmanas lite på jobbet.

Ska se om jag kommer att ha någon ork att uppdatera lite oftare framöver, man vet aldrig.

I´ll be back!!

Ps. Idag är det min och mammas namnsdag! Grattis till oss=) Ds.



Inga kommentarer: