21 december 2009

Vilken dag!:P

Jag öppnade min mail idag och såg att jag hade fått besked från 2 entertain och de visade sig att jag har blivit erbjuden att komma på audition till Sverige uppsättningen av "We will rock you". Chock var nog rätt ord! Men väldigt glad och sen kom nervositeten!! Vilken låt ska man ta? Ska man vara realistisk så är chansen liten att få roll men att ha fått erbjudandet att få komma på en audition är en skön känsla iaf. Man går dit och har kul och visar upp vad man kan! Dessutom är vi fem som ska åka, roadtripp!!!! Längtar!!!! Slutet av januari är de som gäller!!!!

Jag har pladdrat sönder Zarahs ögon om allt detta idag:P Tack för idag min gumma!!!! Har haft så mysigt!!!!!!!

Nu ska jag och mamma se på the proposal!:D

PÖSS!

2 kommentarer:

ZarahLinnea sa...

Tack själv vännen.. :)
Det var mysigt att ses och fika lite.. :)

Anonym sa...

Jag tycker det är lika dålig uppdatering här som hos mig.. Snart ses vi ju ändå iofs.
Puss och kram Yass