15 januari 2010

Dags för en uppdatering?

Länge sen sedan.....LOV heter de nog:P

Jag har varit hemma i Sundsvall och myst med alla mina underbara nära och kära men nu är jag tillbaka i metropolen Bjärnum och allt känns som vanligt.
Vi har haft en underbar första vecka med fys som start och sedan en skön träningsvärk, och även stepp som resulterade i blossor:P Akrobatik där jag stod på händerna igen för andra gången i mitt liv och gjorde sedan en kullerbytta direkt på. Underbart att bli av med skräcken inför de, nu vill jag bara testa igen och igen. Något som även är en stor del i min vardag är Twilight sagan, jag läser just nu sista boken och jag skojar inte när jag säger att jag kommer att gråta nnär den tar slut!!!!

Idag har jag, Anna och Helena gjort Hässleholm osäkert med lite shopping (jag skulle såklart inte handla nått men hur gick de;)) Sedan följdes de upp med lite mat och till sist BIO! NEW MOON:P IGEN!!!!hahahahaha! Lika bra andra gången måste jag säga!!:D

Denna helg är välförtjänad måste jag säga, på måndag är de kollitionering till vår musikal som vi sätter upp om 5 veckor! SPÄNNANDE!! Nu behövs lite sovmorgon och vila och en fest med så passande (Twilight tema:P), och en söndag full av stepp(blossorna har börjat ge sig och fötterna lyder nästan), sång och stå på händer!!!!

Så alltså full rulle i Bjärnum! Men jag ska försöka lägga upp lite favoritbilder sen lovet och showen och uppdatera oftare:D

GOD NATT!!!!

2 kommentarer:

Zarah sa...

Skärpning nu tycker jag.. :P
Dags för en liten vacker uppdatering. ;) :)
Zarah

Madde sa...

Hej Theres!!
Shit så länge det var sedan vi pratar, pirrar lite i kroppen då jag tänker på dig!!
Är allt bra?
Hörde rykten om att du bor i lund???
Själv håller jag ju till i helsingborg där jag bor med min sambo:D
Tyckte det var roligt att vi bor så nära varandra!Pluggar du här lr?
Härlig header btw:)
Vore skit skoj o prata med dig igen! trots hur det sluta sist:/
Kramar Madde!!