24 juli 2009

Nu börjar tårarna falla






Min familj och pojkvän finns även i mitt hjärta men inte på bild för deras skull:)


Sant, jag gråter inte ofta men nu börjar dom komma i alla situationer, min saknad efter mina nära och kära kommer vara stor! Mina vänner och familjen är min högsta prio i livet och de är alltid svårt att lämna dom för att förfylla sina drömmar. Jag vet att ni är med mig även om vi inte är fysiskt nära men jag börjar få lite seperationsångest, speciellt en regnig fredags kväll som denna.

Nu börjar allt hända på riktigt, kartongerna växer och grejerna minskar i hemmet och snart är Sundsvall långa mil bort. Det är klart jag är riktigt peppad att börja men jag gruvar mig för seperationen från alla.


Vi har haft oss en underbar sommar iaf min nära och kära, vi har skrattat och gråtit och när man ska skiljas så här så börja man värdesätta alla så mycket mer. Ni är min inspiration och min mening. Var dom ni är och gå dit ni vill så blir allt underbart. Jag vore inget om ni inte fanns här för att fylla världen med mening.


TACK!! Jag älskar er! Ni är så vackra!



1 kommentar:

Anonym sa...

Du är vacker!
Jag älskar dig vännen..
Kommer sakna dig så mycket! :(
Men jag kommer alltid finnas där för dig!
/ZarahLinnéa