11 juli 2009

IDINA MENZEL!




VILKEN TJEJ! Hon är helt otrolig. Jag har nu ikväll bara suttit och kollat på youtube klipp från wicked och jag är helt tagen av Idina! Min största idol just nu. Rösten och agerandet, underbart! Hon verkar dessutom underbart sympatisk som person:)
Jag lyssnar just nu på mycket och tar in mycket, jag gråter varje gång jag ser på klippet "Defying gravity" med Idina och Kristin Chenoweth! Klicka HÄR om du också vill bli helt rörd. Allt känns så rätt just nu, jag vill inte göra nått annat så länge jag lever. De är de som är så härligt med låten Defying gravity, trotsa allt och gå din egna väg. Det tror jag på! Huvudsaken du tror på dig själv så kommer drömmarna slå in, jag är ett steg närmare målet iaf och resan har nyss börjat! WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVE MY LIFE!
Och en sak till, Kajsa? Jag kommer maila dig om allt så snart som möjligt:D
KRAMAR!

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Åh herregud vad underbart, Idina är verkligen, ja, WICKED! Såg den i London förra påsken, och jag grät som en tok nästan hela tiden, just på grund av musiken och sångerna, man får verkligen en sån kick, eller vad man skall kalla det :)
Ser fram emot ditt mail, tack snälla!!! Kram!

Kicki sa...

Hon är awesome! Älskar hennes Maureen-tolkning ;)

Vi måste ses snart tycker jag :)
kraaaamar!

Pomperipossa sa...

Hon är underbar.. Fast jag fick hicka när jag såg henne i Chess, främst för att jag vill ha den på engelska och inte amerikanska.. Men hon är en otrolig artist.. Hoppas det går bra för dej med flytten och allt.. Kram

Hanna Persson sa...

hon är helt fantastiskt!