16 juni 2012

Vem där??

Klockan är 23.00 och jag sitter på golvet med min gigantiska väska framför mig och kläder lite överallt. Jeppe har lagat middag och gjort en fruktlåda till min resa och sitter nu i soffan och suckar över fotbollen. Så plötsligt ringer det till hårt på dörren! Jag rycker till och blir livrädd och tänker direkt, våldtäktsman!! Tittar på Jeppe och ser hur jäkla lurig hon ser ut, så jag tar mod till mig och går för att öppna dörren. Och där står inte mindre än den fagra Amanda och ser lika lurig ut!! Sen blir det chokladcheescake med jordgubbar och jag får skönsång och presenter: skithuspapper, armband och en skitfrän väska! Fy Fan vad fina ni är!!!!!! Tack underbara vänner för att ni finns i mitt liv! Vad gjorde jag utan er!!!

Ikväll fortsätter det fina tiderna med vår årliga tjejmiddag med mina finaste Sundsvallsbrudar!! Jag är bortskämd just nu!!

Inga kommentarer: