24 juni 2012

Midsommar 2012!

Denna midsommar har varit jäkligt skön! Så vad har vi gjort? Inte speciellt mycket! Ute Jämtlands skog hittar man oss i en stuga där man hämtar vatten i bäcken och går på dass några meter bort från stugan. Vi har ätit, spelat kubb, klippt gräset och grillat till småtimmarna på natten. Det blir ju ALDRIG mörkt! Underbart! Det är alltid skönt att komma iväg, tempot går från 150 % till 25% och helt plötsligt så är man slöare än slöast och det är dessutom helt ok!

Årets första dopp! 





Pappsen är första vattenhämatren!

Glad midsommar!

Syskonen Broberg! 

Klockan 01.20 för 24 år sedan föddes tösen med stort T.

Syster och jag firade min dag med att ta en powerwalk men lyckades tappa bort oss i skogen mellan södra och sidsjön men efter 2 timmar kom vi törstiga hem igen.

Tack ALLA för era fina gratulationer! Jag har haft en skitbra helg och en lugn och fin födelsedag! Måste säga att mycket har hänt sen denna dag för ett år sedan och trots allt så blir man ju hela tiden lite klokare. Jag vet att jag ofta slänger ur mig att jag är rädd för att bli 25 år för att det är för nära 30 men om sanningen ska fram så ser jag hela tiden fram emot att bli äldre och samla ihop livets erfarenheter och bli en så pass klok människa som jag bara kan bli. Måste även få säga TACK till alla underbara människor som förgyller mitt liv i ur och skur. TACK SOM FAN!!=)

Inga kommentarer: