18 november 2010

Torsdag i soffan

Igår mådde jag dåligt så jag bestämde mig för att vara hemma idag från skolan och helt ärligt så hatar jag att inte kunna vara på skolan och att missa bra lektioner!! Men försöker vila så att jag är frisk imorgon igen, känns bättre. Men som vanligt kan jag inte riktigt släppa allt så jag ska snart sjunga upp lite och sjunga igenom alla körlåtar vi har och memorera texter. Ska även sjunga igenom mina musikallåtar, fick nya låtar till sånglekitonen. "What ever happened to my part" från Spamalot och "I can do better than that" från Last 5 years. Den första ser ni här nedanför, asrolig!!!! Planerar även att sjunga "Spark of creation" från Children of Eden på vår stora uppsjungning om några veckor. Mycket man vill göra, och tiden fram till jul blir mindre och mindre men än så länge är jag inte stressad;D

krya på mig!:)

PÖSS

1 kommentar:

ZarahLinnea sa...

Krya på dig! :)
Det var fint att prata med dig igår. :)
STOR KRAM!