9 november 2010

Tillbaks till skolan

Igår så var det skola igen och faktiskt var det underbart! Att dansa igen kändes super kul och lärarna var så förstående att vi var lite rostiga efter en veckas vila så de var snälla med oss. På jazzen så fick vi en ny underbar koreografi, jag vet inte hur Johanna gör det men alla hennes koreografier är så BRA!!!!! Det enda som är nackdelen av att börja igen är att man blir så stel nu ett tag innan det släpper, muskelvärk. Speciellt nacken, ska anställa en liten person som jag kan gå omkring med i en rullväska (därför måste det vara en liten människa för att få plats:P) som kan massera mig när jag behöver, vilken dröm! Eller kanske inte för personen jag ska anställa kanske men ni fattar grejen:P

Imorse när jag vaknade och tittade ut så var det snö!!! Inte mycket men ändå!! Det har sedan snöat hela dagen, tyvärr bara blötsnö men nu har jag verkligen julvibbar. Det är förvissa ruggigt väder eftersom det är en helt annan fuktighet här än upp i norra Sverige men jag kan ta det om jag kan få ha snö ett tag.

Imorgon är det dags för uppsjungning av jazz låtar. Jag ska sjunga "Blame it on my youth" och "Sweet disaster", fina låtar:D Jag är förbered så nu ser jag fram emot det. Vi får se hur scattandet går men jag har några ess i skjortärmen så det kommer nog låta awesome!!

Nu är det lite gilmore girls och sen sova som gäller:D
PÖSS

1 kommentar:

Ida sa...

Låter trevligt me en liten gubbe i en rullväska. Lite jobbigt att dra kanske men annars en tokbra idé.