25 mars 2010

Vårkänslor....

Jag är så lycklig just nu. Jag måste bara få berätta detta! Jag trivs så underbart med mitt liv som de är. Skolan är underbar och jag får varje dag kliva upp och göra de jag älskar att göra! Även om de som väntar om ett par veckor både är skrämmande och ångest framkallande så skulle jag inte vilja ha de på nått annat sätt. Framtiden får vänta för just nu vill jag bara gossa med nuet! Jag har dessutom haft en underbar dag på skolan med danslektion där de var hårdkörning (lovely), sen monologsträning och mys med kompisarna, skapat vokalgrupper och sen övat massa underbara musikallåtar och valt monolog och testat att ta upp dom på golvet! Sen dansade jag mig hem:D

Jag vet att jag stressen kommer att hinna ifatt mig och med den kommer paniken att komma men jag vet också att de finns inget bättre än de jag får göra hela dagarna! Och med den känslan är de aldrig svårt att kliva upp på morgonen.

Dessutom är de vår här nere i Bjärnum! Idag på rasten satt vi ute och solen sken! UNDERBART! vänta har jag föresten sagt att de var UNDERBART!:P

I helgen väntar träning, springtur, dans och massa skoj på skolan men även en stor filmkväll med alla bekvämligheter och fest! Även tvättstuga och städning men de förtränger vi än så länge:P

UNDERBARA PÖSSAR TILL ER!!!

2 kommentarer:

ZarahLinnea sa...

Härligt att du trivs vännen.. :)
Längtar tills du kommer hit. :)
Kramar

Madde sa...

Gud så underbart det låter!!! Jag längtar tills den dagen jag har ett jobb som gör att jag vill kliva upp på morgonn!!! Just nu är det tvärt om=/