13 mars 2010

Sista showhelgen....

Nu har de blivit dags för den sista showhelgen men jag har svårt att njuta av den helt för i mitt huvud snurrar tankarna på audition i Danmark nästa vecka. Tiden går för fort just nu och så förberedd som man vill vara kommer jag inte hinna med. Men de är ju bara att acceptera de och köra hårt men plus detta så är de privat grejer i mitt huvud som inte slutar komma upp till ytan. Idag vaknade jag och de var helt dimmigt ute och de var precis så jag kände mig på insidan. Men mamma kommer ikväll och jag ser verkligen fram emot de, även om jag tycker synd om henne för jag är så stressad så hon kommer få följa med på skolan på tisdag nästan hela dagen och vara provpublik när vi håller på att förbereda oss för sökningen. Men vem vet hon kanske inte kommer vara så uttråkad, beroor väl på hur bra vi är;P

I helgen som var så var Pappa och Gun-Britt här och såg vår föreställning och myste (bilder på detta kommer). Men sen blev de tomt när de åkte, då kommer man på att man har lite hemlängtan så nu när mamma är här i helgen kommer de nog bli jobbigt att säga hej då igen.

Men dagens ord är nog fokus, koppla bort allt onödigt ladda och köra en helsikes bra föreställning!!!!!!

Ska verkligen försöka:D

PöSS

1 kommentar:

Kickan sa...

Tessan!
Vad spännande med Danmark och audition där. Du har en enorm drivkraft och är jäkla envis så jag är garanterad över att det kommer gå bra för dig. Du är en sporre för andra med ditt "jävlar-anamma".
Jag skickar kraft och energi till dig inför audition så du kan visa dom vem som äger :)

Saknar dig!!

kramar i massor från Kickan