11 oktober 2009

SHOWDAGS!

Imorgon börjar de, kollitionering!!!!!!!!!!!!! Vi har fyra veckor att sätta upp en grym show! Jag har haft privilegiet att ha min store bror och lilla syster här i helgen!=) FAMILJEN! MYS=) Men nu har de åkt och de är en regnig söndag här i Bjärnum. Nu är de dags för att ta sista lugna andetaget sen drar de igång imorgon:D Vill att ni ska veta att fram till v. 46 så kommer jag inte kunna höra av mig så mycket så att ni vet. Jag ska nu göra de sista nu innan man är för upptagen att göra de, så som att dammsuga, laga mat och slappa:D

Nu är de dags att göra de:D

KRAMAR!!!

3 kommentarer:

Kicki sa...

Saknar saknar saknar dig!

Hanna Persson sa...

KUUUUUL :)

Ida sa...

Så himla roligt du har! lite avis;)
lycka till med allt de närmaste veckorna. så får vi höres. puss puss min tjej!