12 oktober 2009

Michael Jackson VS Madonna




The king and Queen of POP!
-------------------------
De är vårt tema för höstshowen 09 på musikteaterskolan!!!!!!!!! WHI!!!!!!!!!!
Skit bra tema och de kommer vara lite glamtema på scenen och de är grymt bra arrangerat av lärarna. Jag ser de hela framför mig och vilken show de kommer att bli!!!! Massor av good shit!!
-------------------------------
Själv sjunger jag solo på en Madonnalåt, Frozen, med två jäkligt duktiga tjejer. Ser fram emot att arbeta med dom! Sjukt kul! Jag var lite för trött idag på kollitioneringen men nu när jag har låtit de sjunka in så är jag så sjukt pepp! Kommer få göra grymt snygga koreografier och dessutom köra på massor av härliga låtar.
-----------------------------
(Ps. Hola folket? Man in the mirror är såklart med;) Ds.)
----------------------
Jag har ett underbart jobb som sitter och lyssnar och pluggar in låtar och kollar stämmor och räknar takter, underbart!!!!!!!!! Vilken lyx jag lever med detta!:D Ska bara bli hel frisk så blir detta toppen!!!!!!!!
Puss på ett tag!

3 kommentarer:

Kickiloo sa...

Antar att ni kör med koreografin till Man in the mirror också ;)

hihi!

Anna sa...

Vad häligt! Skulle vara så kul att se dig gumman. Men det får bli en annan gång. Puss

ida sa...

ÅH!!!!! Gud vad roligt!