29 juli 2011

Äntligen fredag!

Idag fredag den 29e augusti var det dags för en helkväll bara för mig själv. SÅ.. det blev suchi, chickflicks, ett glas vitt och att komma är ännu en film, popcorn och te. Jag har det rätt så bra trots att skinnsoffor verkligen inte är min grej, why vill man ha det? Det klibbar om benen, och på tal om ben så har jag fått låna Bones av min fina Sanna och jag bara undrar, när ska dom bli ihop???? Iaf så blir det mer jobb i helgen och lite party, Sundsvall var tydligen the place to be när man ska få en riktig bra utekväll:P

Och på tal om Sundsvall så kommer jag bara vara kvar i 2 veckor till och som varje år så kommer en liten ångestfluga smygande i magen att sommaren och "friheten" leder mot sitt slut. MEN mycket att se fram emot! Ett andra år på PAS med fina människor, ny lägenhet med badkarl och balkong(WOW) och nya utvecklande utmaningar som jag kan reflektera över på denna blogg. Problemet är: Jag behöver ett nytt extrajobb i Götet så min dyra hyra inte tar kål (alt kol?) på mig. Men som pappa brukar säga, det löser sig=)
Men en dam på friskis påpekade två gånger att jag hade ett exemplariskt cv :P Så vad är problemet egentligen?

Något jag verkligen saknar är dansen i vardagen, så om tre veckor är det dags för hårdkörning igen och jag ser verkligen fram emot det!

Nu är det dags att värma på kastrullen och poppa popcorn för soffliggaren ligger kvar;)

PÖss

Inga kommentarer: