15 december 2010

Uppsjungningen!

Idag var det då uppsjungning för min fina klass inför alla lärare och elever på skolan. Var så här peppande nervös och när jag väl kom upp på scenen så njöt jag av varje sekund. Kändes grymt kul! Jag sjung då "The spark of creation" från Children of Eden. Jag filmade med min dåliga kamera men om det blev bra så lägger jag ev ut det här på bloggen;) Men det beror på om det blir något bra ljud överhuvudtaget.

Idag när det var klart vid omkring halv fyra så var vi alla lite förvirrade, skulle vi gå hem nu? Så här tidigt? vad ska man göra hemma nu? Ska vi inte repa något? Men allt var under kontroll, jätte konstig känsla:P
Så imorgon blir det vår sista jazzlektion för i år och musikalredovisning, där vi har olika gruppnummer från olika musikaler som kommer bli sjukt kul att presentera. Sedan är det vår stora spexföreställning på fredag inför en festlig bunt med skolans folk.

Jag har även börjat packa inför hemfärden och jag har kanske redan fyllt min väska och det är en hel del saker som ska in:P Hahaha jag lär mig aldrig! Never! men men jag kommer att ha en hel del att välja på, använda en tredje del och sedan köpa om en hel del nya plagg.... då är man beredd på allt;)

Kommer lägga upp lite grejer framöver hoppas jag på, bla från jazzuppsjungningen och ev från idag:D

Gooo naaaaatttt!

Inga kommentarer: