28 februari 2010

Uff...

Hahahah jag bjuder på denna bild för de är så jag kände mig imorse:P

Vaknade upp och har drömt stress drömmar så nu känns min kropp som om jag drack en halv tiquila flaska igår kväll. Uff...jag som var så till ro igår kväll, ni vet med den här känslan att nu fungerar allt bra och allt löser sig. Så nu sitter jag och försöker tänka fridfulla tankar och lugna ner mig, jag är ju dessutom ledig imorgon med:D

Okej, dagens agenda: Gå till skola och sjunga och välja låtar och monolog. Skicka in ansökan till den danska skolan, de kommer kännas skönt! Sen laga mat och diska och se på film. Ev städa lite, men de känns som om de inte är någon idé för de kommer vara dammigt om några dagar igen och jag vill att de ska vara riktigt rent när jag får främmande så jag får nog vänta med att städa tills på torsdag, hahaha bra plan:P

Här i Skåne så har mycket snö smält på bara några dagar för de har regnat varje natt nu och man ser asfalten!! Ska snart ta fram cykeln igen, jag längtar!!!! Har även bestämt att v.11 är min vecka att börja springa ute även om snön återvänder....ska bli......skönt? Hihihi jo de blir nog bra!

Nu känner jag mig lite lugnare efter att ha skrivit av mig iaf och solen tittar in genom mitt fönster:) Kommer och tänka på Mariah, hoppas du har de bar i Milano din lyckost!! Jag älskar att läsa din blogg!:D

3 kommentarer:

Kicki sa...

Jag gillar nya designen på bloggen :) Hoppas du har det bra Tess och kan drömma söta och lugna drömmar framöver :) Tänker på dig och saknar dig!!

kramar i massor från Kickan

ZarahLinnea sa...

Tycker du varit duktig! :D
Skönt att snön smält.. här snöar det på som vanligt. puss

Madde sa...

Så skönt att snön är borta! jag springer 3 dagar i veckan, känns än att det är kallt i luften, men nu slipper man iaf bli blöt om fötterna:D Bloggen vart fin btw!