16 september 2012

Life.

Här rullar allt fram i höga hastigheter. Det är söndag och mycket ska som vanligt göras men här ligger jag i sängen och bestämde mig för att ta en paus från manusläsning, tvättning, städning, blankettskrivning och mycket mer! Så istället så passar jag på att dela med mig lite av mitt liv till er. I veckan som har varit har vi blivit piskade av Benke och Elvira till Lena PH showen. Det går framåt absolut men det är fortfarande mycket finlir innan jag blir nöjd, om jag någonsin blir nöjd. Samtidigt som detta sker så är skolan igång på riktigt och just nu ligger fokuset på att hitta bra auditionlåtar som passar mig.

MEN, har även försökt att umgås med mina fina vänner och kopplat av! Och nu på fredag så är det finbesök från underbara SannaPanna och fina storebror Alex! Ser väldigt mycket fram emot detta! Tänk att det redan är mitten av september! Men jag gillar att hösten har knackat på dörren, man får ta på sig en stickad tröja, dricka massor av te, tända ljus och se världen i massa färger så här klagar vi inte!;)

Här bjuder vi även på lite bilder på senaste aktiviteterna:)

Inga kommentarer: