26 september 2012

Roadtripp

I söndags var det dags för en lite roadtripp till Tjörn med min fina teatergrupp. Vi sätter upp "Så som i himmelen" nu i februari men istället för att den ska utspela sig i en Norrländsk by (som jag skulle ha känt mig mer hemma med ;)) så utspelas den i en västkustby som är en blandning av Tjörn och Klädesholmen som vi då så lägligt har döpt till Tjärnholmen! Så i söndags så åkte vi iväg för att få miljön till vår pjäs rätt, vi var på gudstjänst i Valla kyrka där jag tyckte mig spana en "Siv" i församlingen och vi åkte runt och såg om vi kunde hitta nått hus som kändes rätt för karaktären att bo i. Det låter kanske flummigt men det gav oss mycket att få en bild av vart vår pjäs utspelas. 

Annars har denna vecka börjat lite trögt, förra veckan var så intensiv så man är lite tröttare än vad man skulle vilja erkänna men det ger sig bara till känna på morgnarna när en viss Therese stänger av alla sina alarm och sover vidare eller så hör hon dom inte över huvud taget! Men det blir sovmorgon i helgen! Det blir även lite Lena PH på fredag och lördag, så då är det bara att passa på att njuta av att dansa i neon;)



Här kommer även några väl valda bilder på min nya höstjacka som ramlade in i brevlådan igår;)

1 kommentar:

Anna sa...

Jättefin jacka gumman! <3