16 augusti 2012

And so it begins...

Sista året på Performing Art´s School....DAM DAM DAM!

Eller egentligen börjar vi inte fören på måndag med den sista första skoldagen men idag började vi repa inför Mary Kays stora gala på Skandinavium som äger rum i slutet av augusti. Jag skulle absolut ljuga om jag skrev att jag var super pepp imorse med att vi nu påbörjar det sista året i min trygga och fina värld men dagen var fylld av svett, skratt och händer i luften så jag klagar inte! Kommer att bli en awesome show!

Men om man ska bara nämna sommaren lite kort så skulle jag kunna säga att den kändes faktiskt lång, jag vet att man oftast inte hör detta om just sommartiden men jag upplevde mina veckor relativt långa. Jag har hoppat fram och tillbaka mellan Göteborg och Sundsvall så det känns som om jag fick det bästa av två världar. Jag vet att jag brukar skriva att det ska komma bilder inom kort och att det sen aldrig dyker upp några ursnygga bilder tagna av den fantastiska fotografen som även skriver denna blogg, men jag lovar (eller har en vision om) att denna gång ska det bli annorlunda! Och vet ni varför? Jo, därför att jag har så många fina bilder från sommarens hyss som måste visas förr eller senare. Så om dom inte kommer innan jul så kommer dom väll senare;) Och på tal om jul, så fick jag nyss en otrolig julkänsla när jag lyssnade på julmusik (bara en parentes;))

Det som står på agendan inför detta läsår är bland annat, Mary Kay galan, Lena PH show, Pop- och rockkonsert, teaterproduktion av "Så som i himmelen" där jag spelar den bittra kärringen Siv, Collage2013 och mycket annat. Så har jag börjat fundera på vad som händer när sista maj kommer och svänger förbi och lämnar kvar en nyexaminerad Therese Broberg? Vad tror ni? Klart som fan! Men jag gör mitt bästa att leva i nuet... Inte min starka sida men i år är kanske året då det händer, Therese Broberg, en nuettjej!

Iaf, snart kommer bilder (I will try) och snart är det jul=)

PÖSS

Inga kommentarer: